
نرم افزار جامع IMS "سامیت"
در دنیای امروز که کسب و کارها برای موفقیت نیازمند بهرهمندی از سیستمهای مدیریتی پیشرفته و استاندارد هستند، سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) که شامل گواهینامههای ISO 9001 ،ISO 14001 و ISO 45001 میشود، به عنوان یک ابزار استراتژیک در بهبود عملکرد سازمانها شناخته میشود.
نرمافزار جامع IMS “سامیت” با تلفیق فرآیندهای مدیریتی مبتنی بر گواهینامه های فوق به عنوان یک راهکار جامع، یکپارچه و هوشمند، شما را در مسیر بهبود عملکرد و ایجاد تحول در سازمان یاری میکند. با بکارگیری نرم افزار جامع IMS “سامیت” سازمانها می توانند با پذیرش یک چارچوب مدیریتی مدرن، به سمت دستیابی به بالاترین استانداردهای جهانی حرکت کنند و در مسیری مطمئن به سوی توسعه پایدار گام بردارند.
تکنولوژی ها و مشخصات فنی
- پايگاه داده Microsoft SQL Server
- استفاده از چارچوب قدرتمند NET Core در قسمت Backend
- استفاده از ابزارEntity Framework به عنوان ORM
- استفاده از چارچوب جامع Angular در قسمت Frontend
- قابل نصب و اجرا بر روی سیستم های عامل مختلف
- چند زبانه
- ماژولار
- طراحی صفحات به صورت Responsive
- مدیریت دسترسی جامع
- مدیریت گردش کار (Work Flow Engine)
- مدیریت آلارم (کارتابل، ایمیل، پیامک)
- مدیریت لاگ
- گزارش ساز و داشبورد ساز
- ارتباط با سخت افزارهای مختلف از جمله اسکنر اثر انگشت، پد امضاء دیجیتال و …
- امکان ثبت اطلاعات و ارائه گزارشات مکان محور و امکان ارتباط با نرم افزار GIS
- امکان یکپارچه سازی و ارتباط با سایر نرم افزارهای سازمان از جمله منابع انسانی، انبار، آموزش و …
برخی از مزیت های استقرار نرم افزار
- یکپارچگی فرآیندها
- ايجاد زمينه مناسب براي استفاده از توان فکري کارکنان در زمینه HSE و افزايش آگاهي كاركنان بطور نظام يافته
- ارتقاء سطح HSE سازمان با پیگیری سیستماتیک برای رفع عدم انطباقهای شناسایی شده در بخشهای مختلف
- ایجاد هوشمندی و هدفمند نمودن سيستم مديريت بهداشت، ايمني و محيط زيست
- بهبود ایمنی کارکنان
- بهبود فرهنگ ایمنی سازمان
- رعایت قوانین و مقررات و بهبود انطباق با استانداردها
- کنترل دقیق تر ریسک و کاهش حوادث
- مدیریت بهتر دادهها
- ارائه گزارشات تحلیلی و تصمیم ساز از وضعیت سازمان
- ايجاد چالاکي در سازمان بواسطه دسترسي سريع به منابع اطلاعاتي
- بهبود مديريت منابع و افزايش بهره وري
- کاهش دوباره کاری ها و هزینهها
- پیشگیری از بحرانها
- حذف سیستم کاغذی
- تسهیل در استقرار و پیاده سازی سیستم های مدیریتی
- امکان ارجاع و پیگیری سیستمی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- اطمینان از اجرای دقیق اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و اثر بخشی آنها
- بهبود کیفیت محصول و خدمات
- افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان
- استانداردسازی فرآیندها
- کنترل دسترسي افراد به اطلاعات در سطوح مختلف
