بارگذاری

پشتیبانی

پشتیبانی

بی شک یک از مهم‌ترین ارکان تشکیل‌دهنده یک شرکت نرم‌افزاری، بخش خدمات پس از فروش می‌باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع و به منظور ارائه بهتر خدمات، در این بخش از افراد متخصص و متعهد بهره گرفته شده است تا بتوانند با بکارگیری توان و دانش علمی خود، پاسخگوی نیازهای شما مشتریان گرامی باشند. پشتیبانی به طرق زیر امکان‌پذیر است:

  • پشتیبانی تلفنی: کارشناسان شرکت با راهنمایی تلفنی شما را در رفع اشکالات فنی و عملکردی محصول همراهی می‌کنند.
  • رفع اشکالات بصورت غیرحضوری: کارشناسان فنی از طریق امکانات شبکه مانند سرویس Remote اقدام به رفع اشکالات بوجود آمده می‌کنند.
  • مراجعه حضوری: در موارد ضروری و با هماهنگی قبلی، کارشناسان با مراجعه به محل کاربر نسبت به رفع مشکل اقدام می‌نمایند.
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است