بی شک یک از مهمترین ارکان تشکیلدهنده یک شرکت نرمافزاری، بخش خدمات پس از فروش میباشد.
با توجه به اهمیت این موضوع و به منظور ارائه بهتر خدمات، در این بخش از افراد متخصص و متعهد بهره گرفته شده است تا بتوانند با بکارگیری توان و دانش علمی خود، پاسخگوی نیازهای شما مشتریان گرامی باشند. پشتیبانی به طرق زیر امکانپذیر است:
پشتیبانی تلفنی: کارشناسان شرکت با راهنمایی تلفنی شما را در رفع اشکالات فنی و عملکردی محصول همراهی میکنند.
رفع اشکالات بصورت غیرحضوری: کارشناسان فنی از طریق امکانات شبکه مانند سرویس Remote اقدام به رفع اشکالات بوجود آمده میکنند.
مراجعه حضوری: در موارد ضروری و با هماهنگی قبلی، کارشناسان با مراجعه به محل کاربر نسبت به رفع مشکل اقدام مینمایند.