مدیریت جلسات امكان تعريف عناوین جلسات به همراه دوره تکرارامكان تعريف اعضاء جلسات به همراه سمتامكان مشخص نمودن جلسات پیروثبت وضعیت حضور اعضاء در جلساتبررسی و تعیین تکلیف مصوبات صورتجلسات قبلی انجام نشدهثبت صورتجلسه و همچنین سایر نتایج و تصمیمات جلسهثبت مصوبات جلسه و تعیین افراد مجري و مهلت انجام آنامکان ثبت و ضمیمه نمودن انواع فایلهاي مربوط به جلسه (صورتجلسه امضاء شده، فایل صوتی و تصویري)ارسال مصوبات براي مجریان تعیین شده هر فعالیتقابل رویت بودن فعالیت هاي ارجاع شده به هر شخص در کارتابل شخصتغییر وضعیت صورتجلسه در صورت انجام کلیه مصوباتگزارشگیری از کلیه موارد فوق