بارگذاری

مدیریت فرایند

مدیریت فرایند
  • تعريف کليه فرآيندهای سازمان
  • تعريف شاخص­های هر فرآيند به شکل جداگانه همراه با معيار اندازه ­گيری و ميزان قابل قبول
  • تعريف دسترسی برای مشاهده فرآيندها و ورود اطلاعات پایش فرآیند
  • ارزيابي شاخص­های فرآيند توسط واحدهاي مربوطه
  • جمع­بندي ارزيابی ­های صورت گرفته، توسط مدير يا نماينده مديريت
  • پيگيري و صدور اقدام اصلاحي جهت رفع دلایل انحراف از هدف
  • گزارش­گيري از کليه موارد فوق
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است