بی شک یکی از مهم ترین ارکان تشکیل دهنده یک شرکت نرم افزاری، بخش خدمات پس از فروش می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع و به منظور ارائه بهترین سرویس، در این بخش از افراد متخصص و متعهدی بهره گرفته شده است تا بتوانند با بکارگیری توان فنی و دانش علمی خود پاسخگوی نیازهای شما مشتریان گرامی باشد؛ که به طرق زیر امکان پذیر است :
پاسخگویی تلفنی: کارشناسان شرکت با راهنمایی و گفتگوی تلفنی، شما را در رفع اشکالات فنی محصول راهنمایی می کنند.
رفع اشکالات بصورت غیر حضوری: کارشناسان فنی شرکت از طریق امکانات شبکه مانند سرویس Remote اقدام به رفع اشکال بوجود آمده می کنند.
مراجعه حضوری: در موارد ضروری و با انجام هماهنگی های لازم، کارشناسان با مراجعه به محل کاربر نسبت به رفع مشکل بوجود آمده اقدام می نمایند.